COUNTER

counter www.com2.gr

visitors

free counters

visitors map

Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010

Η ΚΩΛΑΡΑ ΣΟΥ ΟΛΑ ΤΑΛΕΦΤΑ ΚΑΥΛΑ ΜΟΥ

Σε ποια επώνυμη ανήκει αυτό το tattoo;

Ντυμένη, είναι όσο sexy χρειάζεται για να προκαλεί παραλήρημα στο πέρασμά της, αλλά όταν μένει μόνο με τα απαραίτητα η κατάσταση… ξεφεύγει! Ποια είναι; Η Ειρήνη Κεβεζέ! Η hair stylist που έφυγε από τον πιο hot διαγωνισμό ομορφιάς με τον τίτλο της αναπληρωματικής Playmate άλλωστε δεν είναι τυχαίο που δηλώνει: «Αν και πάντα αισθανόμουν sexy, τώρα, μετά τον τίτλο, έχω ένα λόγο παραπάνω. Και ποια κοπέλα δεν θα ένιωθε το ίδιο;»
Όσο να ‘ναι, έχει τον τρόπο, ή πιο σωστά τα προσόντα, να στηρίζει τα λεγόμενά της!
Πηγή: Playboy

You might also like:


Read more: http://neamadata.blogspot.com/2010/09/tattoo_25.html#ixzz11wZsaxPn

ΕΙΡΗΝΗ ΚΕΒΕΖΕ..Περισσοτερα γι αυτην δεν ξερω,ουτε ηλικια ουτε τι δουλεια κανει τιποτα.ξερω ομως οτι εχει εναν φανταστικο κωλο.Εναν κωλο που ολοι θαθελαν να γαμησουν  ειτε γλυκα και τρυφερα ειτε αγρια και σκληρα.Εγω ανηκω στη δευτερη κατηγορια,θελω να τον σκισω με την πουτσα μου να βογγηξει αποπονο και καυλα η καυλα.Και επειδη θαυματα δε γινοντε σημερα και ουτε περιμενω να με ερωτευτει για να εχω τη δυνατοτητα να απολαυσω αυτη την κωλαρα,θα προσπαθησω να μαθω γι αυτην και αν μπορεσω να την πλησιασω.Αν το καταφερω τοτε θα εχω ελπιδες,οχι βεβαια για δεσμο αλλα για ενα γαμησι με το αζημιωτο βεβαια.Ευχαριστως θα της εδινα 5000 για μια βραδια με ολα τα γαμησια και κωλο φυσικα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου