COUNTER

counter www.com2.gr

visitors

free counters

visitors map

Σάββατο 2 Οκτωβρίου 2010

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΙΜΟΜΙΞΙΑΣ

Με λένε Δήμο κι έχω δυο αδέρφια την Γιάννα και τον Κώστα. Η Γιάννα είναι περίπου 27 ενώ εγώ είμαι ένα χρόνο μικρότερος της ενώ ο Κώστας είναι γύρω στα 23.
Με τον Κώστα έχουμε πολύ καλές σχέση. Είμαστε πολύ φιλαράκια και κάνουμε πολύ παρέα. Η Γιάννα. είναι η αδερφή μας λοιπόν αλλά πάνω από όλα είναι μια πολύ φοβερή γυναικάρα. Η Γιάννα είναι αυτό που λένε μουνάρα. Ψηλή με ωραίες καμπύλες πολύ όμορφη αλλά….. με πολύ προκλητικό στυλ σχεδόν πουτανίστικο. Από μικρούς μας είχε τρελάνει. Γυρνάει μέσα στο σπίτι πολύ προκλητικά με κοντά νυχτικάκια με διάφανα με την στριγκάρα να φαίνεται από μέσα…. Άσε όταν ντύνεται για να βγει έξω σκέτη κόλαση. Να πω την αλήθεια είχα πολλές φορές παίξει τον πούτσο μου για την πάρτη της. Ιδίως όταν φοράει τα καυτά μίνι της που τόνιζαν τα τέλεια πόδια της. Πολλές φορές σκεφτόμουν να ήταν δυνατό να βρεθώ εκεί ανάμεσα…. Όπως έμαθα τις ίδιες σκέψεις πολλές φορές έκανε και ο μικρός αδερφός μου. Τέλος πάντων με τον αδερφό μου το είχαμε συζήτηση το θέμα και κατάλαβα ότι και αυτός είναι τρελαμένος, αρρωστημένος, με την Γιάννα και ότι αυνανίζεται καθημερινά για αυτήν παρόλο που τώρα η αδερφή μας λείπει σε άλλη πόλη όπου και δουλεύει ως δασκάλα. Τα Σ/Κ που ερχόταν να μας επισκεφτεί συνέχιζε πάντα να μας τρελαίνει και να μας κάνει χάλια…
Όλα άρχισαν για την ιστορία μας όταν λίγο πριν τα Χριστούγεννα ο Κώστας πήγε επισκεφτεί την πόλη όπου σπουδάζει η αδερφή μας για κάτι υποχρεώσεις και θα έμενε μαζί της. Τότε λοιπόν άρχισαν όλα. Ο μικρός δεν άντεξε και την έπεσε στη αδερφή μας και μάλιστα της εξομολογήθηκε και τα δικά μου πάθη χωρίς εγώ να το ξέρω…. Αυτή επικαλούμενη και καλά ότι αιφνιδιαστικέ επέτρεψε στο χέρι του μικρού να φτάσει μέχρι το μουνάκι της αλλά γρήγορα τον σταμάτησε και καλά ότι δεν ήθελα και μάλιστα έκραξε και τον μικρό!!! αλλά το βράδυ τον επισκέφτηκε στο κρεβάτι του και του γνώρισε την πάει να πει Γιάννα … Η Γιάννα τον έβαλε κάτω και του χάρισε την πιο όμορφη στιγμή της ζωή του, μέχρι τότε, κάνοντας του μια απίστευτη πίπα……… συμφωνήσανε με τον μικρό να μου πούνε τίποτα. Όταν επέστεψε τον ρώτησα πως τα πέρασε και το μόνο που μου είπε ήταν .. ΚΑΒΛΑ… πράγμα που δεν το πήρα σοβαρά.
Φτάσανε τα Χριστούγεννα και ήρθε η Γιάννα για διακοπές και την Παρασκευή αποφασίσαμε να βγούμε όλοι μαζί. Ήταν ντυμένη σαν θεά. Με καυτό μίνι που το κάλυπτε με ένα μακρύ πανωφόρι. Βγήκαμε και καταλάβαινα ότι έπινε πολύ και τον μικρό αναστατωμένο. Ξεκινήσαμε να φύγουμε αλλά κάπου στο δρόμο βλέπω ένα εσώρουχο να προσγειώνετε στο ταμπλό του αυτοκινήτου. Έχω μείνει κάγκελο – πάνε στο τάδε σημείο μου λέει θα περάσουμε καλά και συ Κώστα έλα πίσω. Εν κινήσει ο Κώστας περνάει πίσω και αρχίζουν τα γλωσσόφιλα. Πετάει έξω τον πούτσο του και τον παίρνει η Γιάννα στο στόμα της και βαράει πίπα άγρια ενώ αυτός μου λέει τι έχει παιχτεί πάνω κάτω μέχρι τώρα.
Φτάνουμε στο σημείο και αυτή συνεχίζει ακόμα την πίπα, ξαφνικά ο μικρός την τραβάει πάνω και αρχίζει να χύνει μέσα στο αυτοκίνητο. Έλα πίσω η σειρά σου μου λέει. Πάω να μπω πίσω και από το άγχος μου πήγα να μπω από την πλευρά του Κώστα αυτή τότε ξαπλώνει μπρούμυτα πάνω στον Κώστα για να με φτάνει και αφού ανοίγω τα παντελόνι μου αρχίζει το έργο…. Ο Κώστας βρίσκει την ευκαιρία και όπως ήταν απλωμένη πάνω του βάζει το χέρι του κάτω από το μίνι και αρχίζει να παίζει με το μουνάκι της ενώ αυτή μου έκανε μια ονειρική πίπα. Για να δούμε το κωλαράκι σου λέει ο μικρός και αρχίζει να της πασπατεύει την πίσω τρυπούλα της μέχρι που της έβαλε ένα δάχτυλο στο κώλο της. Αυτή λύσσαξε και με πίπωνε με απίστευτη ένταση μέχρι που χωρίς να το καταλάβω έχυσα μέσα στο στόμα της. Συνέχιζε σαν να μην έγινε τίποτα ενώ βογκούσε σαν επαγγελματίας. Σε κάποια φάση σταματήσαμε και κάτσαμε για λίγο και οι τρεις πίσω. Γύρισε ανάσκελα και έμεινε για λίγο ξαπλωμένη πάνω μας … Φύγαμε για το σπίτι. Στο ασανσέρ που ανεβαίναμε πάνω ο μικρός την κολλάει σε μια πλευρά του ασανσέρ και αρχίζει να την φιλάει στο λαιμό και με το άλλο χέρι να είναι ανάμεσα στα μπούτια της ενώ αυτή έδειχνε να το απολαμβάνει.
- Ήρεμα του λέει και αύριο μέρα είναι και από ότι ξέρω οι άλλοι(οι γονείς δηλαδή) κανονίσανε έξοδο από νωρίς και θα μείνουμε μόνοι θα περάσουμε τέλεια!!
Περίμενα πως και πώς να φύγουνε. Μείναμε οι τρεις μας… Με το που φεύγουν πάει η Γιάννα και κλειδώνει την πόρτα και μέχρι να έρθει προς το σαλόνι που καθόμασταν τα είχε βγάλει όλα και πήγαινε προς το μέρος του Κώστα θεόγυμνη και θεομουνάρα. Τραβάει την φόρμα του και πέφτει στα γόνατα και παίρνει το πούτσο του στο στόμα της. Ο πούτσος του μικρού έγινε γρήγορα κάγκελο, σταματάει την πίπα και όπως ήταν καθισμένος στο καναπεδάκι τον καβαλάει και ο πούτσος του χώθηκε μέσα στην μουνάρα της ενώ αυτή έβγαλε ένα μουγκρητό ηδονής και άρχισε να κουνιέται πάνω στο καβλί του μικρού ο οποίος της πιπιλούσε τα βυζιά χαμένος από κάτω της γιατί όπως σας είπα ήταν αρκετά ψιλή και καμπυλάτη. Εμένα ο πούτσος μου είχε γίνει κάγκελο. Ξαφνικά εκεί που πηδούσε τον μικρό σταματάει και έρχεται και με παίρνει και με βάζει να κάτσω στο καναπέδάκι δίπλα στον άλλον. Μου βγάζει τον πούτσο έξω και μόλις τον βλέπει μου λέει
- ΑΑ!!! Είσαι έτοιμος.
Με καβαλάει και το καυτό και υγρό μουνί της ρουφάει όλο τον πούτσο μου. Αρχίζει κουνιέται πάνω μου και εγώ να είμαι στου εφτά ουρανούς ήταν τέλεια με γαμούσε η αδερφή μου η κάβλα μιας ζωής ήταν πάνω στο καβλί μου και με γαμούσε. Γέρνει προς την πλευρά του Κώστα και αρχίζει να παίζει με το καβλί του.
- Σκέφτεσαι αυτό που σκέφτομαι του λέει και σκύβει και του ρίχνει ένα γλωσσόφιλο.
Σηκώνεται ο μικρός και αρχίζει γυμνός έρχεται από πίσω της έτσι που με είχε καβάλα ενώ αυτή σταμάτησε να κουνιέται ο Κώστας προσπαθούσε να της τον βάλει στην κωλοτρυπίδα της. Αυτή έκλεισε τα μάτια της και δάγκωνε τα χίλια της καθώς της τον πατούσε όλο και πιο βαθιά. Δεν άντεξα άλλο και ένοιωσα τα χύσια μου να ανεβαίνουν. Πρόλαβα και την έβγαλα προτού γεμίσω το μουνάκι της χύσια. Την παίρνει ο μικρός και την βάζει στα τέσσερα στο πάτωμα. Αρχίζει να της ξαναπατάει το καβλί του στον κώλο της και αυτή να το δέχεται καρτερικά(να σημειώσω ο μικρός εκείνη την μέρα γαμούσε πρώτη φορά κώλο). Σε λίγο της τον είχε βάλει όλο και η τρύπα της είχε ανοίξει αρκετά και άρχισε να την γαμάει με ρυθμό όλο και πιο γρήγορα ενώ αυτή το απολαμβάνει κανονικά. Σε λίγο ο μικρός ήταν έτοιμος να τελειώσει και αυτή το κατάλαβε.
- Θέλω να γεμίσεις την τρυπούλα μου με καυτό σπέρμα του λέει και ο μικρός άρχισε να βογκάει και της γέμισε την κολάρα της χύσια.
Μετά ξεκουραστήκαμε λίγο και αφού κάναμε ένα μπανάκι βγήκαμε έξω για ποτάκι.
Όλες τις γιορτές έγινε ομορφιά. Οι δυο τους πηδιόταν κάθε μέρα σχεδόν, ενώ εγώ μόνος μου την πήδηξα μια φορά. Κάναμε κάποιες τέλειες παρτούζες κανονικές αυτή την φορά με άφθονο σεξ…. ( μια από αυτές ήταν και δική μου πρώτη φορά που πηδούσα κώλο). Αυτοί οι δυο πάντως είχαν ξεφύγει!… η μάνα μου έκανε μπάνιο και αυτοί γαμιόταν στο σαλόνι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου